Ärikiirendis välja töötatud nutikad lahendused jõuavad tarbijateni
Toimus Enefit Idea Hubi ärikiirendi finaal, kus viis tiimi esitlesid kahe nädala jooksul välja töötatud lahendusi parema klienditeekonna heaks. Kiirendi võitis tiim, kes töötas välja lahenduse, kuidas teha elektripaketi valimis- ja otsustusprotsess kliendile arusaadavamaks ning lihtsamaks. Edasi liigutakse kasutajatestidega ning uued paketid avaldatakse, kui testid on edukalt läbitud ja uued paketid välja arendatud.
Lisaks peaauhinnale anti tunnustused välja ka erinevates kategooriates. Parima valideerimise auhinna sai tiim, kes otsis vastused, kuidas saaksime pakkuda elektriautode laadimistaristu kasutajatele ühtset laadimiskogemust nii kodus, tööl kui ka teel olles. Žürii sõnul oli tiimil väga loogiline ülesehitus probleemi lahendamisele ja tähelepanu oli detailidel.
Kliendikesksuse auhind läks tiimile, kes tegeles paindliku energiajuhtimise väärtuspakkumise uuendamisega vastavalt ärikliendi muredele. Tiim näitas klientide head kaasatust ja klientidele teadmiste jagamist läbi erinevate kanalite.
Parim protsessi muutuse auhind läks tiimile, kes mõtles välja, kuidas muuta paremaks koduklientide laadimisteenuse kohaletoimetamise ja paigalduse protsessi. Tiim pakkus välja idee, millel on suur mõju klientidele.
Parima prototüübi auhind läks tiimile, kes tegeles päikesepaneelide väärtuspakkumise ajakohastamisega. Žüriile meeldis tiimi esitlus ja nad usuvad, et tänu sellele lahendusele turuosa suureneb.
Žüriis osalesid Eesti Energia juhatuse liikmed Andrus Durejko, Kelli Toss-Kaasik, Marlen Tamm ja Kristjan Kuhi. Lisaks kuulus žüriisse ka Tehnopoli juht Indrek Orav.
Idea Hubi Enefiti ärikiirendi toimus koostöös Tehnopoliga juba seitsmendat korda. Erinevalt varasematele kordadele, kus tegeleti uute ideede välja mõtlemise ja arendamisega, keskenduti sel korral kliendikogemuse parendamisele. Kiirendi raames valideerisid meeskonnad oma hüpoteese tegelike klientidega.